ЛОКАЦІЯ#1
ЛОКАЦІЯ#1 МОВОЗНАВЧА
УКРАЇНСЬКА МОВА (презентація, буклет, відеоряд, лепбук,
блог тощо) – III тиждень лютого 2020 року
·
Легенди
про квіти (збірник) - тьютор: Цьома В.Д.
·
Символіка
квітів або Словник термінів - назви квітів - тьютор: Тернавська Т.В.
·
Дослідження:
«Квіти в фразеології» - тьютор: Блауцяк Н.В.
Дослідження:
«Флоролексеми
в поетичних текстах Івана Франка» - тьютор: Мельник Н.І.
Результативність роботи:
Про що говорять ЛЕГЕНДИ)))
Про що говорять ЛЕГЕНДИ)))
Німецький письменник Ауербах сказав: "В історії квітів - історія
людства". Вони оспівані в піснях, про них складено безліч віршів, загадок,
легенд.
02 березня 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєкту учнями 9-В класу в рамках міжпредметного
навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з
предмету “українська мова” (тьютор: Цьома В.Д.) з проблеми: «Легенди
при квіти». Зелена Анна, Олійник Марія зібрали, систематизували та уклали
збірник легенд про 24 квітки)))
Було #Символічно#Квітково#Легендово)))
Світобачення письменника через призму
КВІТІВ)))
02 березня 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєкту учнями 11-Б
класу в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ
феєрія» з предмету “українська мова” (тьютор: Мельник Н.І.) з
проблеми: «Флоролексеми в поетичних текстах Івана
Франка». В ході дослідження творів І.Я. Франка, Вовченко Катерина, Будулатій Яна, Власова
Анна, з'ясували що квіти
зустрічаються у його творах 76 разів. Так, рожа є символом молодості, фіалка -
скромності , соняшник - краси, затишку тощо. Учнями досліджено особливості
квіткових символів у поетичних текстах Івана Франка. На конкретних прикладах
проілюстровано найрізноманітніше символічне наповнення флоролексем зазначеного
мікрополя, акцентовано, що лексеми з актуалізованими символічними семами
допомагають тонко йточно передати світобачення письменника, думки, емоції,
почуття, переживання, засвідчують глобалізм мовомислення, вишуканий художній
смак.
Було #Символічно#Дослідницько#Квітково)))
Мовою КВІТІВ)))
17 лютого 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєктів учнями 10-А класу в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з предмету “українська мова” (тьютор: Тернавська Т.В.).
Найбільш вражаючою стала презентація авторського етимологічного словника-енциклопедії “Барви українських квіток” (Сибірцева Маргарита), де команда учнів зібрала та систематизувала матеріал про 20 квітів, досліджуючи кожну з таких позицій:
- походження назви;
- в яких творах української літератури зустрічаються;
- лікарські властивості;
- символічне значення;
- цікаві факти.
Було #Етимологічно#Символічно#Цікаво#Квітково)))
АНГЛІЙСЬКА МОВА (уроки, збірки творів) – II тиждень лютого 2020 року
·
«Збережемо
первоцвіти…» (урок) - тьютор: Оліфіренко О.С.
·
«Бал квітів»
(відкритий ПЗ) - тьютор: Леоновець Н.А.
·
Інсценізація казки «Дівчина і ромашка»
В.Сухомлинського - тьютор: Круглова Ю.С.
· «Як квіти-первоцвіти з’явилися в Україні» (проєкт) - тьютор: Копійка І.О.
Результативність роботи
Краса першоцвітів)))
Первоцвіти називають першою усмішкою весни. Саме вони, ніжні й тендітні,
першими відчувають ще не зовсім теплі, але вже приємні промінчики весняного
сонечка.
02 березня 2020 року в гімназії № 9 відбувся
захист проєкту учнями 8-А класу (Недвига Анастасія,
Юхненко Віолетта, Фітенко Ксенія, Мнека Максим, Титаренко Назар,
Бурлакова Аріна, Матвієнко Гордій, Голбан Марія) в рамках міжпредметного
навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ
феєрія» з предмету “англійська мова” (тьютор: Копійка І.О.) на тему: "Символіка
квітів" та інсценізація на тему: "Як з’явилися квіти-первоцвіти?"
Було #Весняно#Символічно#Першоцвітно))
Троянд@ – Королев@ квітів)))
25 лютого 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєктів учнями 10-А класу в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з предмету “англійська мова” (тьютор: Оліфіренко О.С.).
Вражаючим став той факт, що учні дослідили ТРОЯНДУ в рамках навчальних предметів та презентували власні проєкти англійською мовою в локаціях:
- Троянда і Біологія (Козелець Єлизавета);
- Троянда і Хімія (Бабак Максим);
- Троянда і Історія (Купрєєв В’ячеслав, Мацько Владислав);
- Троянда і Зарубіжна література (Сибірцева Маргарита): в рамках роботи локації звучали вірші про Королеву Квітів у виконанні учнів німецькою мовою(Якубовська Дар’я), французькою мовою (Потапенко Єлизавета), рідною мовою (Богатинський Олександр), англійською мовою “Red, red, red Rose”;
- Троянда і Економіка (Зінов’єв Даниїл).
Крім того, “Цікаві факти про ТрояндУ” дослідили та презентували (Бистрова Наталія, Воловецький Єгор); відеосюжет “Парад троянд в Каліфорнії” (Потапенко Єлизавета).
Одна квітка, 9 навчальних предметів)))
Довели, що Троянд@ – Королев@ квітів)))
Було #Класно#Мовно#Трояндово)))
НІМЕЦЬКА МОВА – II тиждень лютого 2020 року
Позакласний
захід з німецької мови по темі: «Квіткові традиції світу»
(Японія-Індія-США-Бельгія-Голландія-Франція) - тьютор: Соловей Д.Е.



















Результативність роботи
Кожна країна має свою національну квітку. Вона частково відображає культуру і розповідає про історію держави, представляючи її навколишньому світу.
Поняття “національна квітка” дуже давнє: воно зародилося раніше, ніж у більшості країн утвердилися державні прапори. Тоді національна квітка грала ще більшу роль, будучи символом, знаком відміни для певного народу. Але і зараз квіти не повністю втратили свої ролі на міжнародній арені і часто є “логотипами” своїх країн.
10 лютого 2020 року в гімназії № 9 відбувся захід з німецької мови на тему: “Квіткові символи світу” (Японія, Бельгія, Індія, США, Голландія, Франція) за участі учнів 9-А класу (тьютор: Соловей Д.Е.) в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КвітковаФеєрія».
Чи знаєте Ви, хто є Королевами квітів? Перевтілившись в квіткові образи, учні довели, що Троянда та Лілія… В ході заходу учні презентували символіку квітів; розгадували кросворд; складали послання до квітів німецькою мовою та перекладали їх тощо.
Учасники заходу дізналися, що флористична символіка в різних країнах і культурах різниться. А взагалі, народна символіка – це те, що найбільше любить і шанує даний народ…
Було #Навчально#Пізнавально#Символічно#Квітково)))
Коментарі
Дописати коментар