ЛОКАЦІЯ#1

ЛОКАЦІЯ#1 МОВОЗНАВЧА
УКРАЇНСЬКА МОВА (презентація, буклет, відеоряд, лепбук, блог тощо)III тиждень лютого 2020 року
·        Легенди про квіти (збірник) - тьютор: Цьома В.Д.
·        Символіка квітів або Словник термінів - назви квітів - тьютор: Тернавська Т.В.
·        Дослідження: «Квіти в фразеології» - тьютор: Блауцяк Н.В.
Дослідження: «Флоролексеми в поетичних текстах Івана Франка» - тьютор: Мельник Н.І.
Результативність роботи:
Про що говорять ЛЕГЕНДИ)))
Німецький письменник Ауербах сказав: "В історії квітів - історія людства". Вони оспівані в піснях, про них складено безліч віршів, загадок, легенд. 
02 березня 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєкту учнями 9-В класу в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з предмету “українська мова” (тьютор: Цьома В.Д.) з проблеми:  «Легенди при квіти».  Зелена Анна, Олійник Марія зібрали, систематизували та уклали збірник легенд про 24 квітки)))





Було #Символічно#Квітково#Легендово)))

Світобачення письменника через призму КВІТІВ)))
02 березня 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєкту учнями 11-Б класу в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з предмету “українська мова” (тьютор: Мельник Н.І.) з проблеми:  «Флоролексеми в поетичних текстах Івана Франка».  В ході дослідження творів І.Я. Франка, Вовченко Катерина, Будулатій Яна, Власова Анна,  з'ясували що квіти зустрічаються у його творах 76 разів. Так, рожа є символом молодості, фіалка - скромності , соняшник - краси, затишку тощо. Учнями досліджено особливості квіткових символів у поетичних текстах Івана Франка. На конкретних прикладах проілюстровано найрізноманітніше символічне наповнення флоролексем зазначеного мікрополя, акцентовано, що лексеми з актуалізованими символічними семами допомагають тонко йточно передати світобачення письменника, думки, емоції, почуття, переживання, засвідчують глобалізм мовомислення, вишуканий художній смак.









Було #Символічно#Дослідницько#Квітково)))

Мовою КВІТІВ)))

17 лютого 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєктів учнями 10-А класу в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з предмету “українська мова” (тьютор: Тернавська Т.В.)
Найбільш вражаючою стала презентація авторського етимологічного словника-енциклопедії “Барви українських квіток” (Сибірцева Маргарита), де команда учнів зібрала та систематизувала матеріал про 20 квітів, досліджуючи кожну з таких позицій:
  • походження назви;
  • в яких творах української літератури зустрічаються;
  • лікарські властивості;
  • символічне значення;
  • цікаві факти.

Було #Етимологічно#Символічно#Цікаво#Квітково)))
АНГЛІЙСЬКА МОВА (уроки, збірки творів)II тиждень лютого 2020 року
·        «Збережемо первоцвіти…» (урок) - тьютор: Оліфіренко О.С.
·        «Бал квітів» (відкритий ПЗ) - тьютор: Леоновець Н.А.
·        Інсценізація казки «Дівчина і ромашка» В.Сухомлинського - тьютор: Круглова Ю.С.

·        «Як квіти-первоцвіти з’явилися в Україні» (проєкт) - тьютор: Копійка І.О.

                                                     Результативність роботи
Краса першоцвітів)))
Первоцвіти називають першою усмішкою весни. Саме вони, ніжні й тендітні, першими відчувають ще не зовсім теплі, але вже приємні промінчики весняного сонечка.
02 березня 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєкту учнями 8 класу (Недвига Анастасія, Юхненко Віолетта, Фітенко Ксенія, Мнека Максим, Титаренко Назар, Бурлакова Аріна, Матвієнко Гордій, Голбан Марія) в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з предмету “англійська мова” (тьютор: Копійка І.О.) на тему: "Символіка квітів" та інсценізація на тему: "Як з’явилися квіти-первоцвіти?"













Було #Весняно#Символічно#Першоцвітно))

Троянд@ – Королев@ квітів)))


25 лютого 2020 року в гімназії № 9 відбувся захист проєктів учнями 10-А класу в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» з предмету “англійська мова” (тьютор: Оліфіренко О.С.)

Вражаючим став той факт, що учні дослідили ТРОЯНДУ  в рамках навчальних предметів та презентували власні проєкти англійською мовою в локаціях:

  • Троянда і Біологія (Козелець Єлизавета);
  • Троянда і Хімія (Бабак Максим);
  • Троянда і Історія (Купрєєв В’ячеслав, Мацько Владислав);
  • Троянда і Зарубіжна література (Сибірцева Маргарита): в рамках роботи локації звучали вірші про Королеву Квітів у виконанні учнів німецькою мовою(Якубовська Дар’я), французькою мовою (Потапенко Єлизавета), рідною мовою (Богатинський Олександр), англійською мовою “Red, red, red Rose”;
  • Троянда і Економіка (Зінов’єв Даниїл).

Крім того, “Цікаві факти про ТрояндУ” дослідили та презентували (Бистрова Наталія, Воловецький Єгор); відеосюжет “Парад троянд в Каліфорнії” (Потапенко Єлизавета).
 
Одна квітка, 9 навчальних предметів)))
Довели, що Троянд@ – Королев@ квітів)))
Було #Класно#Мовно#Трояндово)))

НІМЕЦЬКА МОВА II тиждень лютого 2020 року
Позакласний захід з німецької мови по темі: «Квіткові традиції світу» (Японія-Індія-США-Бельгія-Голландія-Франція) - тьютор: Соловей Д.Е.
Результативність роботи
Кожна країна має свою національну квітку. Вона частково відображає культуру і розповідає про історію держави, представляючи її навколишньому світу.
Поняття “національна квітка” дуже давнє: воно зародилося раніше, ніж у більшості країн утвердилися державні прапори. Тоді національна квітка грала ще більшу роль, будучи символом, знаком відміни для певного народу. Але і зараз квіти не повністю втратили свої ролі на міжнародній арені і часто є “логотипами” своїх країн.
10 лютого 2020 року в гімназії № 9 відбувся захід з німецької мови на тему: “Квіткові символи світу” (Японія, Бельгія, Індія, США, Голландія, Франція) за участі учнів 9-А класу (тьютор: Соловей Д.Е.) в рамках  міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КвітковаФеєрія».
Чи знаєте Ви, хто є Королевами квітів? Перевтілившись в квіткові образи, учні довели, що Троянда та Лілія… В ході заходу учні презентували символіку квітів; розгадували кросворд; складали послання до квітів німецькою мовою та перекладали їх тощо.
Учасники заходу дізналися, що флористична символіка в різних країнах і культурах різниться. А взагалі, народна символіка –  це те, що найбільше любить і шанує даний народ…

Було #Навчально#Пізнавально#Символічно#Квітково)))

Коментарі

Популярні публікації